[Pardus-kullanicilari] Notifer

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
3 Ara 2006 Paz 03:13:39 EET

Pardus Menüsü - Pardus Yapılandırma Merkezi - Sistem Seçenekleri -
Program Ekle Güncelle Kaldır' a tıklayın. Üstte Ayarlar menüsünden Paket
Yöneticisi' ni Yapılandır, açılan pencerede genel ayarlardan sistem
çekmecesi ikonunu etkinleştir' e tıkladığınızda sistem tepsisinde paket
yöneticisinin ikonu belirecek ve pardus ile ilgili bir güncelleme
olduğunda size bilgi verecektir.

Ancak ben Sayın S.Çağlar Onur' un affına sığınarak sizin tam sormak
istediğinizin bu olmadığı kanaatindeyim..