[Pardus-kullanicilari] Grafik arayüzlerimizi kullanalım/kullandıralım

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
3 Ara 2006 Paz 01:36:20 EET

02 Ara 2006 Cts 12:59 tarihinde, Nihad Karslı şunları yazmıştı:

> şimdi baba linuxcular kızacak tatlısu linuxu pardus fen fak ankara
> matematik salon d de bir seminerde soru olarak sormuştum  yanıtı
> --yersen--di.Demek penguenlerde evrimleşebiliyormus sonra panter
> oluyorlarmış :)

"Baba" ve "tatlı su" linuxcuları kimlerdir, Pardus geliştiricileri bu güruhta
nereye düşüyorlar bilemiyorum, ama Pardus'un ilk günden itibaren amacı
Faik'in bahsettiği türden bir kullanıcı deneyimi oluşturmaktı. Yani bir
evrimleşmeden, en azından bu bağlamda, söz etmek söz konusu olmasa
gerek. "Yersen" hangi bağlamda söylenmiştir, bilgi sahibi değilim...

--
Erkan Tekman
TÜBİTAK UEKAE

Tel: (262) 648 16 70