[Pardus-kullanicilari] Kasa Programı ve MySQL

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
3 Ara 2006 Paz 01:13:23 EET

Arkadaşlar İyi Geceler

Şirketimizin (Şirketimizin tüm istasyonlarında Pardus kullandığını her
mesajımda gururla söylüyorum ya tekrar belirteyim) Muhasebe
departmanında kullanmak üzere http://www.datakent.com/LinuxKasaTakip.asp
adresindeki Kasa Takip programını kurmak istedim ancak Mysql kurmama
rağmen ERROR 2002 (HY000): Can't connect to local MySQL server through
socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) hatası alıyorum. Programı
çalıştırmayı bir türlü beceremedim. Kurup çalıştıran olursa adım adım en
baştan anlatması mümkün olur mu? Zira programın içinde readme dosyası
oldukça karmaşık.

Saygılarımla.

Kaan GÖKTAŞ
SH Dijital Yayıncılık Şti.