[Pardus-kullanicilari] pardus-wiki

Arda Çetin arda at pardusman.org
3 Ara 2006 Paz 00:51:21 EET

On 03 Dec 2006 Sun 00:26, Ünal Özüm wrote:
> İyi geceler,
Merhabalar,

> Pardusdaki gelişimle birlikte Pardus-wiki deki bazı bilgiler geçerliliğini
> yitirdi diye düşünüyorum (örn. HP 1020 lazerjet yazıcı kurulumu, GTK yi
> güzelleştirmek, vs vs...) bunların elden geçirilmesi gerekmez mi?

Gerekir.
2007 kararlı sürümüyle birlikte Pardus Wiki'nin de yenilenmesi uzun zamandır
üzerinde çalıştığımız bir konu.
Belgeler üzerindeki düzenlemeler için bir Wiki hesabınızın olması yeterli
zaten ;-)

İyi çalışmalar,
--
Arda Çetin <arda~pardusman.org>
http://arda.pardusman.org

Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds