[Pardus-kullanicilari] yaşanmış gerçek bir hikayeden alınmıştır :)

Nihad Karslı enki at r-3.org
2 Ara 2006 Cmt 23:53:21 EET

mehmet nebioglu wrote On 02-12-2006 23:40:
> ben devamlı pardus kullanıyorum artık her işimi kolaylıkla görüyorum
> ancak benim çocuk fifa oynuyor. onun için daha xp den kurtulamadım bu
> oyunu pardusa yüklemesini bilen varsa yardımcı olursanız korsan xp den
> kurtulacağım :) herkese kolay gelsin

tam konsolden konusacakdım :) reflexle faik diye birinin adı aklıma
gelip irkildim.arkadaşım o nane oyunların hepsi pardusda su anki wine
ile calışıyor yapman gereken pardus (başlat ikonu yerine olan)
programlar sonra sistem ve sonrasından program ekle kaldır  ve güncelle
e tıklıyorsunuz
kaç tık etti sayınız sonrasında wine size kurulu olmadıgı düşüncesi ile
yeşile benze renkte olan yeni paket göstere tıklıyoruz sonrasında  ara
yazan yere wine yazıyoruz sonrasında wine gelince wine nın yanındaki
kutuya işaret cakıyoruz sontasında ekranın sag ust de duran paketleri
kur a tıklıyoruz  ve herşey guzel şekilde hal olmalı olmazasa mail
atıyorsunuz cozume devam ediyoruz.diyelimki wine oldu o fifa dene cd yi
takıyoruz
artık pardus lak diye anlıyo cd yi ve neyin ne oldugunu
sonasında o cd nin icinde kurulum icin olan setup veya her ne haltsa exe
dosyasına sag cakıyoruz cıkan listeden eger wine la ac varsa o yoksa
birlikte ac a tıklıyoruz  ve usteki boş olan alana wine yazıp tamam diyoruz
ve oyun kurulmaya başlıyor.Tabi bu arada mandasoft sistemlerde 10 larca
cd ile tanıttıgınız suruculerden 1-2 tanesini pardus-linux da tanıtma dı
iseniz sorunlar yaşamanız mumkun ama sorunlar ne için var çözmek
için.pardus kullandıgınız için anadolu insanı adına size teşekkur ediyorum.