[Pardus-kullanicilari] Kamu Kurumları için program/lar...

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
2 Ara 2006 Cmt 23:30:57 EET

Bu  cevabı geliştiricilerin konuya ilgilenmesi ve çözüm umudu olarak
algılıyorum ve "hazır eliniz değmişken" demek istiyorum...

Muhasebe ve fatura yazılımları..
Cebit fuarında da konuştuğumuz gibi Quark Express gibi masaüstü
yayıncılık uygulamaları.. (Scribus var evet ama maalesef.. Gimp -
Photoshop ayrımının aynısını yaşamaktayız)
Bunlar benim yöneticisi olduğum şirkette en çok yaşanan sorunlar. Ve
eminim ki Pardus kullanmak her KOBİ bunların eksikliğini yaşayacaktır.
Özellikle muhasebe ve faturalandırma yazılımları konusunda..

Son olarak, genç kitleye hitaben, ücretsiz on-lin oyunların (FlyFF gibi)
Pardus' umuza entegrasyonu büyük puan toplayacaktır. Cedega' ya
lisansını ödemesine rağmen FlyFF çalıştıramadığı için (once dil dökmeme
rağmen) Pardus' tan Windows' a geri dönen arkadaşlarım var.. Öyle ki tek
ihtiyaçları bu oyunlar..

Ne dersiniz?