[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 10, Konu 332

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
2 Ara 2006 Cmt 16:05:35 EET

> Onur bey
> Wirelles 3945 konusunda desteğiniz için teşekkürler
> Servisi açtım fakat ağ ayarlarında bilinmeyen aygıt olarak görüyor
> Başka yapmam gereken bir şey varmı ?

 Adını bilememesi sorun değil. Aygıtı ağ ayarlarında görüyorsanız
kullanabiliyor olmalısınız.

> Ayrıca dizüstü bilgisayar olduğu için görüntü ayarlarını pardus wiki
> den bahsedildiği gibi Xçözünürlük ayarları değiştirdiğimde
> açılmamaktadır.

 Wiki deki bilgiler biraz eski kaldı, yakında güncellenecek.

 Özetle, istediğiniz çözünürlük xorg.conf dosyanızda yazmıyorsa listeye
eklemeniz gerekiyor. Kartınız intel ise ve istediğiniz çözünürlük
915resolution -l komutunun çıktısında yer almıyorsa, bu çıktıdan
kullanmayacağınız bir modu seçip /etc/conf.d/915resolution dosyasında
belirtmeniz yeterli olacaktır.