[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 Beta-2 sonrası win problemi

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
2 Ara 2006 Cmt 10:50:09 EET

Merhaba,

O durum benim de başıma gelmişti ama pardustan değildi. Ben kendi olayımdan
biraz bahsedeyim, belki bir ipucu olur başkalarına. Age of Empires II
Demo'yu çok da güçlü ekran kartı olmayan dizüstü bilgisayarıma (windowsa)
yüklediğimde kilitlenmişti ve ctrl alt del işe yaramadığı için kapatma
tuşundan kapatmıştım bilgisayarı. Sonra dediğiniz sorun baş göstermişti.
Eğer listeden bir cevap gelmezse, Windowsu kurtarma CD'si ile kurtarmayı
deneyin. Olmazsa üstüne yeniden windows kurun(grub cdsini çıkartıp; çünkü
windowsu tekrar kurarsanız mbr'yi ele geçirir muhtemelen, pardus gözükmez).
O da olmazsa format atın. (ben format atmıştım)