[Pardus-kullanicilari] firefoxda yazı yazmak

leopartux leopartux at yahoo.com.tr
2 Ara 2006 Cmt 00:30:21 EET

01 Ara 2006 Cum 23:30 tarihinde, cihan kaya şunları yazmıştı:
| hata kaydı girerken farkettim yazdığım her kelimenin altında kırmızı çizgi
| çıkıyor. şimdi bu maili yazarkende aynı şey oluyor. sistem 2007 rc.
Firefox'un değil Pardus'un bir özelliği (zemberek). Tam olarak kapsamını
bilmiyorum ama Pardus'ta pek çok programda Türkçe yazı denetimi yapıyor.
http://www.pardus.org.tr/projeler/masaustu/zemberek-pardus/index.html
Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com