[Pardus-kullanicilari] Daha önceki kurulumda depodan yüklenmiş ek paketlerin yediğini alıp yeni kurulumda kurulması.

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
1 Ara 2006 Cum 14:34:34 EET

01 Ara 2006 Cum 14:30 tarihinde, ert76 ert76 şunları yazmıştı:
> Pardus 2007 (beta2) sürümünü yükledim. Daha sonra pisi ile depodan toplam
> 300 mb boyutunda ek program kurdum. Hardisk alanını dolduğundan bölümün
> image!ını aldım. Bölümün boyutunu arttırarak yeni kurulum yaptım. Yeni
> kuruluma /var/cache/pisi/packages klasörüne ek paketleri kopyaladım. Bu
> paketleri bir komutla hepsini birden nasıl yükleyebilirbiyim. Yardımcı
> olursanız sevinirim.

Normal güncelleme yapın, pisi depodan indirmek istediği
paketlerin /var/cache/packages altında olduğunu görünce indirmeyecek ve
diskinizde olanları kullanacaktır.

--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... ,Thanks, and THIS time it really is fixed. I mean, how many times can
    we get it wrong? At some point, we just have to run out of really bad
    ideas. - Linus