[Pardus-kullanicilari] pardusun desteklediği card reader varmı

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
1 Ara 2006 Cum 11:59:59 EET

01 Ara 2006 Cum 11:22 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> 30 Kas 2006 Per 09:33 tarihinde, Murat SANDIKCI şunları yazmıştı:
>
> USB'den bağlanan okuyucular standart bir veri iletişimi kurdukları için
> marka/model fark etmiyor diye biliyorum.

Evet hemen hemen hepsi usb storage altyapısını kullanıyor, bugüne kadar
farklısına rastlamadım.

> Dizüstü bilgisayarlarda gömülü
> olarak bulunan kart okuyucular için sürücü gerekiyor ve bu sürücüler henüz
> çekirdekte desteklenmiyorlar.

Her türü desteklenmiyor diyelim, donanım standartlarını açık olarak geliştiren
üreticilerin ürettiği gömülü okuyucular sorunsuz çalışıyor..
--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... giderken bıraktığı bütün renkler siyah oldu - manga / göksel