[Pardus-kullanicilari] pisi sorunu

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
1 Ara 2006 Cum 09:59:55 EET

30 Kas 2006 Per 21:35 tarihinde, Eyüp BEYAZ şunları yazmıştı:
> Merhaba

Merhaba,

> konsolda pisi up yazıyorum çıktı şöyle:
>
> Depolar güncelleniyor
> * pardus-1.1 deposu güncelleniyor
> Program sonlandırıldı.
> http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1.1/pisi-index.xml.bz2.sha1sumindirile
>miyor; Bağlantıda zaman aşımı
> Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
> Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

pisi.conf dosyası proxy ayarlarında bir değişiklik yapmadınız değil mi?

Konsoldan bu hatayı aldığınız zaman bir de:

wget http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1.1/pisi-index.xml.bz2.sha1sum

komutu ile deneyin, bakalım bağlantınızda mı bir problem var.

> Günde yaklaşık 8-10 defa güncelleme var mı diye bakan birisi olarak

paket-yöneticisi kullanın. Sistem çekmecesinde istediğiniz aralıklarda
güncelleme kontrolü yaparak varsa sizi uyarabiliyor.

- Faik