[Pardus-kullanicilari] statik ip adresi ile kablosuz bağlantı yapabilen var mı?

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
1 Ara 2006 Cum 00:45:23 EET

30.11.2006 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış:

> Bence hata kaydi girin, simdiye kadar girmediginiz hata :)
> Ayrica simdiye kadar 3-4 defa yazdim demissiniz ama, ben listeyi uzun
> zamandir takip etmeme ragmen, bu sorunuzu göremedim, artik ya benim
> gözümden kacti, yada gönderdiginiz mesajlar bir sekilde listeye
> ulasmadi.

burada<http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2006-October/007099.html>ve
burada<http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2006-October/007551.html>daha
önce bahsetmişim :)

ayrıca forumda bahsetmiştim 1-2 sefer...

Dedigim gibi siz hata kaydi girin, ki gelistiriciler sorunu
> bulabilsinler. Kendileri "Hic bir sorunu hata kaydi olarak girmekten
> cekinmeyin, cok olsa invladi isaretlenip kapatilir." demislerdir. :)
>
> Iyi calismalar,
> Selim

evet yarın kaydı gireceğim, ama daha önce yarınki sürüme update yaparak
yükseleyim
diye düşünüyorum, belki rc de düzelmiştir...

kolay gelsin...