[Pardus-kullanicilari] Print

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
21 Ağu 2006 Pzt 21:45:51 EEST

Arkadaşlar
Yazıcım HP PSC 1315 Mozilla-Firefoxda  hotmail ekinde gelen üç sayfalık
dosyayı tüm sayfalar seçeneği ile ilk sayfa print ediyor ikinci sayfayı boş
çıkartıyor.Pardus 1.1 Alpha 2 de Konqueror ile web e girip hotmail eki üç
sayfalık dosyayı tamamını basıyor.Yazıcıdan kaynaklandığını sanmıyorum
openoffice de rahatlıkla print ediyor.Pdf baskı veriyor.Usb cameradan
fotoğraf baskı oluşturuyor.Daha evvel firefox da hiç print alamıyordum son
güncellemelerden sonra baskı aldım o da noksan sayfa.Aynı sorunu
Pardus 1.0da da yaşamış Opera web browser
indirip.İnternette print edeceğim zaman opera ile internete
çıkıyordum.Konqueror ile web sayfası açtıktan sonra gmail ve hotmail için
her seferinde kullanıcı adı parola ile uğraşı ters geliyordu.Bu noksan sayfa
baskı konusu Firefox dan mı kaynaklanıyor.Bilgilendirirseniz
sevinirim.Teşekkürler