[Pardus-kullanicilari] Laptop'da bir sorun

Server Acim sacim at kde.org.tr
19 Ağu 2006 Cmt 13:30:43 EEST

Merhaba,
Dün akşam Dizüstü bilgisayarımdaki PARDUS'ta en yeni güncellemeleri yaptım. Ve
yeniden başlattım. Log in ekrana geldim. kullanıcı adı ve parolamı girdim.
Ancak bir sonraki masaüstüne giden aşamaya geçemedi ve şöyle bir uyarı çıktı:
"Colud not start kstartupconfig. check up your installation".
Ben de bunun üzerine bilgisayarı kapattım.

Bu sorunun ne olduğu, olabileceği ve nasıl çözülebileceği konusunda yardımcı
olabilir misiniz?

Saygı ve sevgilerimle.
--
Server Acim