[Pardus-kullanicilari] Pardusta belgelerim klasörü

yakup geçgel difgeo at gmail.com
10 Aðu 2006 Per 23:15:22 EEST

Dün dosyalarımın derli toplu olması için home dizi içinde Belgelerim adlı
bir klasör oluşturdum.
Buradan masa üstüne bağ oluşturdum. (sembolik link). Ardından üzerinde
farenin sağ tuşuna basarak Klasör simgesini turuncu renkli olanı ile
deÄŸiÅŸtirdim.
Sonra içine pozitifpc dergisinin haziran sayısını attım.
Bugün dergiyi karıştırmak için Belgeler klasörünü çift tıkladım. içinde;
Müziğim, Resimlerim, Vidyolarım adlı üç adet klasör oluştuğunu gördüm.
Oluşmuş bu klasörlerden herhangi birini açmak için çift tıkladığınızda
Belgelerim klasörünün içeriği tekrar geliyor..... Sonsuz bir döngü oluşmuş
gibi.
Gerisi karışık sanırım onun yerine;

http://rapidshare.de/files/28930598/Belgelerim.png.html

linkteki ekran görüntüsünü inceleyebilirisiniz.