[Pardus-kullanicilari] Bir sorun ve Bir Sürücü Macerası

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
10 Ağu 2006 Per 11:56:42 EEST

> Uzun bi sürecikısaca özetledim
>
>    1. bu driverleri nereye ve nasıl kurmam uygun olur?
>    2. Aynı şekilde Usb lerde çalışmıyor ama sürücülerini bulamadım.
> yardımcı olursanız çok sevinirim.

 Ses kartınızın tanınmadığını zannetmiyorum. Ses sürücüleri konusunda
pek sorun yaşanmıyor, bulduğunuz sürücüleri kurmaya çalışmayın.
USB de aynı şekilde "çalışması gerekirdi" çünkü usb denetleyicilerde de
pek sorun yaşanmıyor. Her iki aygıtın da çalışmaması daha temel bir
sorun (apic/lapic denetleyici gibi) olduğunu gösteriyor bence.

 Benim size tavsiyem, her ne kadar adı alpha da olsa bence bayağı
kararlı bir durumda olan 1.1 alpha2 yi sisteminize kurmanız.
Güncellemeleri de yaptıktan sonra sorun devam ediyorsa daha detaylı
inceleyelim.