[Pardus-kullanicilari] Pardus'um açılmıyor!

Sezer Yesiltas sezer.yesiltas at gmail.com
7 Ağu 2006 Pzt 13:50:11 EEST

> Merhaba!
> Pardus 1.0 kullanıyorum. Daha önce Ext2IFS_1_10b yükledikten sonra pardus
> henüz konsol aşamasına gelmeden açılış tıkanıyordu. Bunu üzerine Pardus'u
> tekrar kurdum. Ama yaklaşık 1 ay sonra tekrar aynı sorunla karşı karşıyayım.
> Ne yapmalıyım?

Ext2IFS'i ben de kullanıyorum ama hiç bir zaman Wndows açılış yapıp Pardus
kurulu diske birşey yazmadım sadece okumak için kullandım, Windows'tan
yazmak biraz sakat geldi bana çünkü sadece root yetkisiyle erişilebilen
klasörlere bile yazabiliyorsunuz, Pardus bozuluyorsa şaşırmam bu durumda.
Pardus kurulu diske yazmak gerektiğinde, bilgisayarı Pardus ile açıp bu
işlemi gerçekleştirmek daha doğru.

Bunun dışında Pardus kurulu diskinizde yeterince boş yer olduğundan emin
olun çünkü bu da Pardus'un açılış yapamamasına neden olabiliyor.