[Pardus-kullanicilari] wireless mi desem, kernel mi yoksa ieee80211

TANTA HALAS tantahalas80 at yahoo.com
30 Nis 2006 Paz 20:39:37 EEST

pardusta sistemin kullanmýs oldugu çekirdegin yani kernelin icinden (/lib/modules/2.6.14.4-15 icinden) ieee80211 ile ilgili ne varsa silmistim. (niye yaptýn diye sormayýn) simdi ise wireless kullanmak istiyorum tahmin edersinizki olmuyor. yeniden cekirdek derleyeyim dedim ama farkettim ki yeni derlenen kernel de kaynak olarak eski kernelin ayarlarýný aliyor. tabiki eski ayarlarýn icinde ieee80211 ile ilgili bisey olmadigi icin burayi yine es geciyor. bu ieee80211 i simdi kullandigim cekirdege nasýl entegre edebilirim? ayrýca yine bunun gibi cekirdekte olmayan seyleri cekirdege nasýl entegre ediyoruz?

New Yahoo! Messenger with Voice. Call regular phones from your PC and save big.