[Pardus-kullanicilari] Bilgilendirme ve yardım isteği

Mustafa ŞEN msen63 at ttnet.net.tr
30 Nis 2006 Paz 18:37:02 EEST

Ocak 2006' dan bu yana çözmeye çalıştığım ''Pardus açılmama'' sorunumu en sonunda aştım.İleride aynı sorunla karşılaşabilecek pardusseverler için burada belirtmek istiyorum: Windows XP sorunsuz açılıyor ve çalışıyor, tüm Pardus kurulum aşamaları normal gerçekleşiyor, GRUB normal yüklendiği ve çalıştığı halde, Pardus'un açılışı ''Pardus Booting 1.0'' ile başlayan siyah ekranda takılıyor ve bilgisayarınız kilitleniyorsa, bilin ki BİOS'unuzu güncellemeniz gerekiyor.Bu kısa ve önemli ( önemli diyorum, çünkü bu sorunu birkaç kez listeye yazdığım halde onca Pardusçu arasından uygun öneriyi getiren çıkmamıştı) bilgiden sonra şimdi de bir yardım isteğim olacak: Zyxel Prestige 630-C1 ADSL USB modem kullanıyorum. Modemimin PİSİ paketi Pardus depolarında varmı? Varsa bu paketi XP'ye indirip, buradan Pardus'a aktararak kurabilirmiyim? Modemimin Conexant tipi modemler grubunda yer aldığını öğrendim ve bu tip modemlere ait Linux driver'ı inernet'ten XP'ye indirerek Pardus'a aktardım ve kaydettim. Ancak bu driver ile PİSİ paketi oluşturabilecek düzeyde değilim.Ve maalesef internet bağlantım XP'den olduğu sürece Pardustan daha çok XP kullanmak zorunda kalacağım.Bir kişiyi daha Windows bağımlılığından kurtarmak isteyen Pardusçu-Linuxçulardan öneri ve yardım bekliyorum.Bu arada belirtmeden geçemeyeceğim: Pardus bir ''Dünya Harikası'' olmuş, tüm geliştiricilerin ellerine,beyinlerine ve yüreklerine sağlık.