[Pardus-kullanicilari] kmail (hotmail adresin gmail ile değişimi)

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
30 Nis 2006 Paz 11:40:39 EEST

Arkadaşlar
Bilmiyorum teknik bir konumu yoksa hatamı üyelik adresimi hotmailden  gmaile
çevirmek için formu doldurup gönderdikten sonra gelen cevabi yanıtı
okeyleyip göndermek istediğimde KMail açılıyor gönderincede pop3hot
bağlanamadı ve hotmail makinesi bulunamadı yanıtılarıyla gönderilene kadar
giden kutusunda bekletileceği belirtiliyor.Akabinde gönderdiğim gmail üzeri
mail ise moderatörde bekletiliyor yanıtı alıyorum.Listede devam eden hotmail
adresli üyeliğimi gmail adresli üyelik adresi ile değiştirmek için daha
değişik bir yol varmı.Hotmail sıkmaya başladı her 3-4 mail atıştan sonra
harf rakkam kombinasyonlu güvenlik uygulaması bayağı baydı eskiden zırt pırt
bu uygulama yokken yen çıkan bu uygulama anlaşılan hotmail kullanmayın
demeğe getiren bıktırıcı bir uygulama olsa gerek.Windows u kullanmayı
unuttuk birtek sesli görüntülü iletişim dışında gmail adres bağlantım
sağlanırsa hotmail de unutulanlar listesine dahil olacak.Bu sdres
değişikliği konusunda bilgilendirirseniz mmemnun olurum.Teşekkürler

Messenger uzaklardaki sevdiklerinizle bulusturur!
http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3147&XAPID=2533