[Pardus-kullanicilari] Pardus-1.1 istek

Nihad Karslý enki at r-3.org
30 Nis 2006 Paz 10:02:10 EEST

artık istek filan olmamalı diye düşünüyorum 1.0 ın eksiklikleri azaltılmalı
müdür entegre edilip ve trabzon ekmeği ata ekmeği gibi iyice pişirildikden
sonra servise sunulmalı diyorum.her sürümde yeni birşey olur 1.1 de zaten çok
fazla yenilik olacak gibi.1.2 için istekde bulunmakda anlamsız olur  :).1.1 i
test etmek gerekir önce..

Pazar 30 Nisan 2006 09:53 tarihinde, erkin tek şunları yazmıştı: