[Pardus-kullanicilari] Pardus-1.1 istek

S.Çaðlar Onur caglar at pardus.org.tr
29 Nis 2006 Cmt 23:30:04 EEST

Cumartesi 29 Nisan 2006 23:00 tarihinde, Erdem Tezcan şunları yazmıştı:
> Merhaba arkadaþlar. Pardus-1.1 i kurarken istediðimiz dosya sistemini
> seçebilelim. Mesela pardus-1.0 da bize dosya sistemi seçtirmiyor ve
> mecburen ext3 olarak ayarlýyordu. Ben xfs, jfs gibi dosya sistemlerine de
> kurulum yapabilmek istiyorum. Baþarýlar...

aslında seçtiriyor, 1.0 kurulumu sırasında da grub'da elinizle kernel'a
enable_xfs ya da enable_reiserfs gibi parametreler vererek farklı dosya
sistemlerini YALI'nın desteklemesini sağlayabilirsiniz.

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/