[Pardus-kullanicilari] gmail

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
29 Nis 2006 Cmt 16:06:47 EEST

Merhaba
Pardus geliştirici ekibin yüksek özveriyle gecelerini gündüzlerine katarak
bizlere en mükemmelini sunmak için çalıştıklarını biliyorum fakat
sabırsızlık ve merak insan doğasında var.Bu bakımdan her sabah kalkıp
bilgisayarı açtığımda merakla ilk baktığım müjdeli haber sitede yer
aldımı.Hani Görkem bey in mesajından sonra bu merak ve heyecan son noktaya
ulaştı.Tabi yeni sürüm çıktıktan sonra bu merak yerini yeni beklentilere
terk edecek.Bu gün uzunca bir süreden beri kullanmadığım windows u açtım
Skype bağlantımoğlumve yeğenimle görüşmek için Microsoft ve Norton
güncellemeler için fırsat kolluyormuş kapatıp pardusa geçmek için epey bir
süre esir aldılar.Teşekkürler verdiğiniz malumat için şu an her iki mail
adresimide kontrol ediyorum gmaile iletiler gelmeye başlayınca hotmail
adresini iptal edeceğim.İyi günler ve iyi çalışmalar