[Pardus-kullanicilari] Yanýt: Re: Hp

Kemal Turan kemalturan01 at yahoo.com.tr
28 Nis 2006 Cum 20:55:06 EEST

Bu güzel haber için çok teşekkür ederim.
  Umarım ileride birgün bu işi son kullanıcılar/bizlerde başarırız.
  Kolay gelsin,saygılar.

Onur Küçük <onur at uludag.org.tr> yazdı:

Merhaba,

Cuma 28 Nisan 2006 14:40 tarihinde, hüseyin bilen şunları yazmıştı:
> Sayın Onur bey
> Hplip yeni şeklini incelerseniz busene Nisan 2006 çıkışlı olduğunu3900
> serisinin 11den başlayarak 20 ye kadarki değişik modelleri ile aynı
> linkteki diğer seçeneğe girdiğinizde bizim driverlarda olmayan modellerinde
> mevcudiyetini görebilirsiniz mesela hp laser printer 1020 gibi ve hatta
> maillerle 5oo serisinde yardım isteyen arkadaşımızında driverı mevcut hp
> nin Nisan 2006 Linux driverları bünyesinde Hp ile mailleşmem sonucu birçok
> modelde linux driver sorunu yaşadığımı temin edemediğimi dile getirince
> [...]

Evet haklısınız şu an kararlı depomuzdaki hplip pakedinin hem sürümü eski
kaldı hem de usb yazıcılarla ilgili ciddi sıkıntıları varmış. Pakedi yeni
sürümüne güncelleyeceğim :)

Iyi çalışmalar,