[Pardus-kullanicilari] Hp

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
28 Nis 2006 Cum 14:40:44 EEST

Sayın Onur bey
Hplip yeni şeklini incelerseniz busene Nisan 2006 çıkışlı olduğunu3900
serisinin 11den başlayarak 20 ye kadarki değişik modelleri ile aynı linkteki
diğer seçeneğe girdiğinizde bizim driverlarda olmayan modellerinde
mevcudiyetini görebilirsiniz mesela hp laser printer 1020 gibi ve hatta
maillerle 5oo serisinde yardım isteyen arkadaşımızında driverı mevcut hp nin
Nisan 2006 Linux driverları bünyesinde Hp ile mailleşmem sonucu birçok
modelde linux driver sorunu yaşadığımı temin edemediğimi dile getirince bana
detaylı mail göndermişler ve Nisan 2006 itibariyle tüm ürünleri ile mac
winxp ve linux driver listesi download merkezlerini belirtmişler KMaille
uludag.org a aktarmaya çalıştım iki gündür gönderemiyorum Hotmail makine ile
bağlantı kuramadığı gibi pop3hot sunucusuna bağlanamadı mesajı aldığım için
mail olarak web adreslerini yazdım içeriğine bakarak noksanlarımızı aşarız
ümidetmiştim.İyi günler ve iyi çalışmalar