[Pardus-kullanicilari] pardusta server kurma

Serbulent UNSAL serbulentu at gmail.com
26 Nis 2006 Çar 22:44:20 EEST

Merhaba,

Pardus'un resmi sunucu sürümüne biraz daha var. Ancak Apache , mysql
gibi bazı sunucuların pisi paketleri bulunmakda, diğer uygulamaları da
ikili paketlerden derleyebilirsiniz. ancak Linux da yeni iseniz bu
sizin için biraz sıkıntılı olabilir.

Diğer taraftan ben kurcalamaya ve öğrenmeye hevesliyim zorluklar beni
yıldırmaz diyorsanız tabi ki pardusu sunucu olarak kullanabilirsiniz.

Üstelik apparmor gibi güçlü ve basit bir güvenlik uygulamasını içine
entegre etmiş dünyanın sayılı dağıtımlarından biri olarak pardus ile
kuracağınız sunucunun da oldukça güvenli olacağını söylebilirim.

Serbülent ÜNSAL