[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1 s ürümü için is tek ve tavsiyeler

narkozcu ky nedimky at gmail.com
26 Nis 2006 Çar 11:05:23 EEST

o hatayı pardus yapılandırma ekranında program ekle-kaldır modülüne
tıklayınca aliyorum. Bugzillada benzer hata raporları var. Çözüm yok. KDE
ile ilgili bir çok programı kaldırıp tekrar yükledim. Ama çözüm olmadı. 2
ayrı bilgisayarımda pardus yüklü, diğer bilgisayarımda yapılandırma merkezi
hiç açılmiyor. Devel depo kullandığım için olabileceği söylendi ama bu çözüm
değil.

26.04.2006 tarihinde Arda Çetin <arda at linux-sevenler.org> yazmış: