[Pardus-kullanicilari] özür - teşekkür - problem

tunc er tunceraltay at yahoo.com
26 Nis 2006 Çar 09:59:47 EEST

Merhaba setup komutunu atlamadın umarım aksi takdirde aklıma bir şey gelmiyor. Başarıyla kurulduğunu gösteren bir mesaj ile sonlanması gerekiyor.

#grub
 grub>root (hd0,6)
grub>setup (hd0)
grub>quit

Not: Diğer dağıtımlarda olduğu gibi sürüm öncesi tarih saptanması sanıyorum bir kararlılığa ulaşacak. Geç olsun güzel olsun. Bu vesileyle tüm geliştiricilere ve katkısı olan herkese teşekkür ediyorum.

Yaptıklarınızı heyecanla izliyoruz. Lütfen rahat olun

Projeye tüm konsantrosyunu veren herkese anlayışlı tim lideri Barış Metin'e
Bilge Atom karınca packager S. Çağlar 10ur'a
Nonstop developer İsmail Dönmez'e
Büyük fedakar Türkçe ekip lideri  Görkem Çetin'e
Ekibin enerjik, komedyen süper öğrencisi Gökmen Göksel'e
Digital craftsman Umut Pulat'a
Agresif :) dahi Eray Özkural'a
Baba adam Ekin MeroÄŸlun'a
Samurayman Erdinç Köroğlu'na sol üçlü ha :) güzeli biliyon lmsensor'ü bekliyoruz ha
Yeterince tanıyamadım ama olmazlarsa olmaz ekibin invisible warrior'ları
Gürer Özen
Onur Küçük
Ali Işıngör
Ahmet Aygün
Faik Uygur
Arda Çetin
Koray Löker
Bahadır Kandemir'e
Uzaktan feeder Barış Özyurt'a :)
Fiyakalı Filozof,troubleshooter Meren'e
Sayın Erkan Tekman'a

Ve yazamadıklarıma hepiniz Harikasınız ÇOK Teşekkürler

Yaptıklarınız arkada güzel izler bırakıyor.

İyi  çalışmalar dilerim Saygılar

Harun <harungungor at gmail.com> wrote: Eğer yanlışlıkla birilerini kırdıysam özür dilerim. 1.1'i böyle aceleyle beklememi lütfen heyecanıma veriniz.
Şimdiye kadar ulusal bir işletim sistemimiz olmamıştı, Pardus ile bunu yaşıyoruz. Tüm geliştirici ve kullanıcı arkadaşlara teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.

Not: Makinemde 1.0 yüklü. Fakat grub bilgileri silindiğinden pardusu açamıyorum.

knoppix ile açılış yatım  root-shell'den
#grub
grub> root(hd0,6) yaptım ve [ fdisk -l  ile hangi partition olduğunu kontrol ettim]
Filesystem type is.......  mesajını (listeye mail gönderen arkadaşın anlattığı gibi) aldım
grub> quit     yaptım. Fakat sistemi yeniden başlattığımda  grub önyükleyici çalışmadı?

Harun Güngör.
MSN: gungorharun at hotmail.com
ICQ: 31329952
Yahoo Messenger :  hgungor at yahoo.com