[Pardus-kullanicilari] pardus 1.1 beklemekten yorulduk

narkozcu ky nedimky at gmail.com
26 Nis 2006 Çar 09:25:46 EEST

Tüm geliştiricilere sonsuz teşekkürler. Biz belirsizlik nedeniyle rahatsız
olduk, pardusw 1.0 zaten kurulu ve birkaç arkadaşa daha kurmuştum ama
sorunlar yüzünden hepsi sildi. Bu beni üzdüğü için pardus 1.1 tarihi kısa
zamanda açıklansın yada bazı KDE ve pisi sorunları düzeltilsin isteğinde
bulundum. Bulunduğum çevrede onlarca kişiye bu tarihlere göre yeni pardusu
kurma sözü verdiğimizi hatırlatarak mayıs ayında yeni sürümün çıkacağını
umut ediyoruz.