[Pardus-kullanicilari] özür - teþekkür - problem

Harun harungungor at gmail.com
26 Nis 2006 Çar 08:32:46 EEST

Eğer yanlışlıkla birilerini kırdıysam özür dilerim. 1.1'i böyle aceleyle
beklememi lütfen heyecanıma veriniz.
Şimdiye kadar ulusal bir işletim sistemimiz olmamıştı, Pardus ile bunu
yaşıyoruz. Tüm geliştirici ve kullanıcı arkadaşlara teşekkür eder iyi
çalışmalar dilerim.

Not: Makinemde 1.0 yüklü. Fakat grub bilgileri silindiğinden pardusu
açamıyorum.

knoppix ile açılış yatım  root-shell'den
#grub
grub> root(hd0,6) yaptım ve [ fdisk -l  ile hangi partition olduğunu kontrol
ettim]
Filesystem type is.......  mesajını (listeye mail gönderen arkadaşın
anlattığı gibi) aldım
grub> quit     yaptım. Fakat sistemi yeniden başlattığımda  grub önyükleyici
çalışmadı?

Harun Güngör.
MSN: gungorharun at hotmail.com
ICQ: 31329952