[Pardus-kullanicilari] minimum kurulum how to?

Harun harungungor at gmail.com
25 Nis 2006 Sal 00:52:07 EEST

DamnSmallLinux (Lanet olası ufak linux :) yaklaşık 50 MB büyüklüğünde ama
her işini göreceğini zannetmiyorum. Win problemliyken net'e bağlanmam için
gerekmişti ilaç gibi gelmişti. CD'den çalıştırılabilir versiyonu mevcut, ama
PaRDuS'un yerini kesinlikle tutmaz ;-)

24.04.2006 tarihinde Burak Su <mburaksu at gmail.com> yazmış: