[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1 sürümü için istek ve tavsiyeler

Ahmet Nuri Deniz ahmetnuri at gmail.com
22 Nis 2006 Cmt 16:27:21 EEST

Dün yaptığım isteklerde bir kaç tane eksik kalmıştı  onları da şimdi
tamamlamak istedim.

8- Windows dan pardusa geçecek kullanıcılar için bir program hazılanmalı.
mesela Windows Xp de Dosya ve ayar aktarma sihirbazı var. Bu çalıştığı zaman
sistemden bilgileri alıp arşiviliyor. Bu bilgiler pardu a akataracak bir
arac olsa geçiş sürecinin oldukça hızlanacağı kanısındayım.

9- Bakım Aracı : Sistemin bakımını yapmak için diski defegre edecek bir araç
olsa çok iyi olur bu sahede yavaşlıyan sistemler tekrar hızlanabilir.

10- Kurtarma aracı : Çöken sistemleri kurtarmak için bir kurtama araçı
olsması çok faydalı olur. Mesela grub ön yükleyici bir şekilde devre dışı
kalırsa onu tekrar geri alır. Elekterik kesintilerinden sonra diski tarar ve
sorunları tesbit eder ve çözmeye çaışır, sistemde gerekili olan dosyaları
kontrol edip eksik ve ya bozuk olanlar tekrar yükler.

21.04.2006 tarihinde Ahmet Nuri Deniz <ahmetnuri at gmail.com> yazmış:

--
Ahmet Nuri DENİZ