[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1 sürümü için istek ve tavsiyeler

Ahmet Nuri Deniz ahmetnuri at gmail.com
22 Nis 2006 Cmt 16:15:51 EEST

Donanım tanımayla ilgili durumun bende farkındayım. Fakat üreticilerin
koyduğu engel dışında yazılımsal bazı eksiklikler de mevut. Mesela
bilgisayarıma ubuntu veya mandrake gibi bir sürüm kurduğumda donanımsal
olarak hiç bir sorun yaşamıyorum. ancak pardus kurduğum zaman  iş biraz
değişiyor bir kaç saat tırmalamak gerektiği zamanlar oldu. anlatmak
istediğim konu buydu.

22.04.2006 tarihinde Değer Muharrem <PardusTestcisi at f2s.com> yazmış: