[Pardus-kullanicilari] Escort e-note

Server Acim sacim at kde.org.tr
22 Nis 2006 Cmt 09:43:34 EEST

Merhaba,
ESCORT e-note Laptop bilgisayarıma PARDUS kurdum. TASMA'dan Çevre Birimleri-
Görüntü- ayarlarında ekran boyutu olarak sadece 640x480 ve 800x600 ayarları
mevcut. Halbuki bu makinada daha önce Windows yüklü iken ekran kartı CDsini
yüklediğimde görüntü ayarını 1400x1050 olarak ayarlayabilmiştim.
Ekran Kartı'mın modeli'ni soracaksınız büyük ihtimalle.
KDE Bİlgi Merkezi'ne girdim ve şunları gördüm:

İşlemci: İntel Pentium 4 - M CPU 2.20 GHz

OpenGL kısmına girdiğimde şunları görüyorum:
Doğrudan Derleme
3D Hızlandırıcı - Üretici: İntel Corporation, Aygıt: 82852/855GM Integrated
Graphics Device

Sürücü:
Üretici: Tungsten Graphics, Inc.
Derleyici:Mesa DRI Intel(R) 852GM/855GM 20050225 x86/MMX
OpenGL Sürümü: 1.3 Mesa 6.4.1
Çekirdek Modülü: i915

X-Sunucusu kısmında ise şunları görüyorum
Kullanılabilir Ekranlar
Ekran # 0	(Öntanımlı Ekran)
Boyutlar		800x600 Piksel (271x203 mm)
Çözünürlük	75x75 dpi
Derinlik (7)	16, 1, 4, 8, 15, 24, 32
Root Pencere Numarası		0x0000004c
Root Penceresinin Derinliği	16 düzlem
Renk haritalarının sayısı		en az 1, en çok 1
Öntanımlı Renk Haritası		32
Renk haritası Hücrelerinin Öntanımlı Sayısı	64
Önayrımlı Benekler	Siyah 0, Beyaz 65535
Seçenekler	geri depolanan: Hayır, kaydedilen: Hayır
En büyük imleç 64 x 64

Sanırım bu bilgiler yeterli olacaktır. Acil yardım bekliyorum.
Saygı ve sevgilerimle.

--
Server Acim
Çağdaş Çoksesli Türk Müziği Bestecisi