[Pardus-kullanicilari] Tv programlarý

Nihad Karslý enki at r-3.org
20 Nis 2006 Per 18:02:52 EEST

kusuruma bakmayın espiri yapacagım.gercekten cok ilginc yaşadıgınız şey
cozumunu bende merak ediyorum.ama espiri işde pardus da knazar ı
calıştırın.sanırım nazar değmiş.bir başka cozumude xp nin gazabına ugramış
olabilirsiniz.

Perşembe 20 Nisan 2006 17:26 tarihinde, Faruk Taştepe şunları yazmıştı:

--
GIF89a£