[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1 ile gelebilecek yenilikler

Deniz Ogut kdenizogut at gmail.com
20 Nis 2006 Per 12:24:13 EEST

On 4/20/06, Kalender Beydilli <kalenderbeydilli at gmail.com> wrote:
> Bence de yeni sürüm güncelleme şeklinde olmalı. Her yeni sürümde Pardus'u
> yeniden kurma zorunluluğu olmamalı diye düşünüyorum.

1.1'den sonrası için bu dediğiniz istenir elbet ama bana kalırsa bu
seferlik bir istisna yapabilir ve yeniden kurabiliriz, eğer öylesi
daha sağlıklı olacaksa. Zaten deneme amaçlı kaç kere kurduk çoğumuz.
Son bir kere daha kuruveririz. Zorlamayalım geliştirici arkadaşları.
Onlarınki de can! :)

K. Deniz Öğüt