[Pardus-kullanicilari] cd room a yokmu çare

Arda Çetin arda at linux-sevenler.org
19 Nis 2006 Çar 20:51:51 EEST

Çarşamba 19 Nisan 2006 09:56 tarihinde, iki7bir5 şunları yazmıştı:
> arkadaşlar daha önce de yazmıştım ama bir cevap alamadım anlaşılacak
> şekilde..pardus işletim sistemi içinde cd room u bulamıyorum...bilgisayar
> cd room u görmüyür.. cd room anakarta direk ide kanalı ile bağlı..pardusun
> içinde media dizinin içinde çıkmıyor..koyduğum cd leri göremiyorum..cd
> roomu görmenin bir yolu varmıdır.. varsa ayrıntıılı yazarsanız sevinirim
> bir arkadaş kendin derleyeceksin demişti ama derleme nasıl olur bilmiyorum
> 2 haftadır pardus kullanıyorum...teşekkürler..

CD okuyucusunun marka ve modeli nedir?
IDE bağlantılarınızın sağlam olduğundan emin misiniz?
Farklı bir işletim sistemi çalıştırdığınızda yine çalışıyor mu?

--
Arda Çetin <arda at linux-sevenler.org>
http://arda.linuxmarket.org

Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds