[Pardus-kullanicilari] yeniden azimle

oguzhan Sa oguz426 at gmail.com
19 Nis 2006 Çar 15:59:08 EEST

linux kullanımından hiç anlamayan biri olarak pardus çıkar çıkmaz masa üstü
bilgisayarıma kurdum. ilk başlarda komutları bilmediğimden mevcut paketlerin
haricinde bir program kuramadım ve tabiri caizse pek kurcalayamadım. fakat
zamanla gerek internetten gereksede anlayan bir arkadaşın yardımıyla asgari
gereken komutları kullanmayı öğrendim. tabiki bu aşamadan sonra pardus
kullanmak daha bir zevkli olmaya başladı. üstelik masa üstü bilgisayarımda
hiç bir sorunla karşılaşmadım. yani filim seyrettim, müzik dinledim, oyun
oynadım, internete sorunsuzca girdim, ofis programlarını kullandım. bir
noktadan sonra evde açılışta windows seçeneğini neredeyse devre dışı
bıraktım denilebilir. fakat daha sonra masa üstü bilgisayarımı notebook ile
değiştirdim. yeni bilgisayarıma ilk iş olarak pardusu kurdum. kurulumda yine
hiç bir sorunla karşılaşmadım. lakin birde baktım ki bilgisayardan ses
çıkmıyor ( ses problemi manasında ), kablosuz ağdan internete
bağlanamıyorum. işte bu beni yıldırdı. gruba yardım için mail attım ama ya
benim yetersiz bilgim yada gelen yardımın çok yüzeysel olması nedeniyle bu
problemleri çözemedim. uzun bir süredir pardus kullanmıyorum. ama yinede
silmeye elim varmadı. maillere elimden geldiğince bakıyor ve bu sorunların
çözümüne yardımcı olacak bir bilgi bulurum diye umuyorum. serkan azak
adlı arkadaşın maili üzerine tekrardan bir deneme yapmak istedim.
uzman olmayan bir bilgisayar kullanıcısı olarak pardus tan vazgeçmek
istemiyorum. zaman içerisinde çok daha sorunsuz olacağını umuyor hatta
biliyorum. ama sorunsuz sürümler çıkana kadar niye bekleyeyim. hazır hızımı
almışken vede pardusa alışmışken verdiğim bu ara canımı sıkıyor.
imdi varmı bana yardımcı olacak diyor ve bilgisayarımın markası ve işlemci
bilgisini aşağıda veriyorum.
saygılar
packard bell / mobile amd sempron / processor 3000+

--
oğuzhan