[Pardus-kullanicilari] açılış

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
18 Nis 2006 Sal 21:21:50 EEST

Arkadaşlar
En sonunda Anadolu parsımız bana çok kurcalamamdan ötürü kükremeye ve
restini çekmeye başladı.Kde yi,tasmayı,modülü,pisiyi,kga yı uçurup
çökertmelerden sonra fazla kurcaldığım pardusum akşam kapat sabah aç Grafik
ekran açılışta devreye girmesi gerekirken tek tek bağlantıları programları
çek edip login olmam için kullanıcı ve parola girdikten sonra huseyin at pardus
  gelen maillerdeki startx komutunu girdim değişen birşey olmadı su komutunu
ve parola girip root olarakda denedim değişen birşey yok.Parsımızı fena
kızdırdım galiba tekkol atelde beni çolak çolak bayağı uğraştıracak galiba
pardus 1.1 çıkana kadar herhalde canlanır.startx komutunu girdikten sonra
iki satırlık bir uyarı çıktı sol elle yazamadığım için maile arka komşum
misafirlikten geldikten sonra yazdırıp onuda gönderirim.Teşekkürler

Sevdiklerinizle Messenger'da görüsün ve sesli sohbet edin!
http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3147&XAPID=2533