[Pardus-kullanicilari] nasıl kaldırabilirim???

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
18 Nis 2006 Sal 12:59:26 EEST

sayın arkadaşım serkan
windows yanında pardusu fonksyonel olmadığını etkin bir winxp kullanıcısı
olduğunu yazıyorsun.Ben winxp ve Pardusda acemi kullanıcı olduğum halde
windows da dinleyip seyredemediğim DVD lerimi pardusda hiç zorluk çekmeden
dinleyip seyredebiliyor webcam ve Digital foto.makinemi bağlatıp HP PSC1310
printerimden baskı alabiliyorum Winxp ile internette solucan ve virüslerden
norton anti virüs ve spyrware solucan tutucu programlarım olduğu halde winxp
yi 4 kez silip yüklemek zorunda kaldım gelecek linux ve kubuntu (ubuntu) ile
pardusdan önce kısa süreli beraberliğim oldu birinde printerimi tanıtamadım
diğerinde ise İnternetten indirdiklerimi kafasına göre bağlı olacağı dosya
uzantılarına eklemesi webcam ise hiç tanıtamam ile winxp de seyrettiğim VCD
leri hiçbirisinin okuyamaması ve oynatamaması Pardusda bu vcd ler hiç
problemsiz görüntü ve ses verdi Office 2000 de yaptıklarımı Open Offce de
rahatlıkla uyguluyorum.Pardus u kurduğum kurban bayramından bu güne
İnternete winxp ile çıkmadım Pardusda virüs solucan v.s gibi hiçbir
problemim yok winxp yi birtek skype görüntülü sesli bağlantılarım için
kullanıyorum.Pardus un ilk versiyonunda belki beklentilerinin tamamını
karşılamıyor olabilirsiniz.Unutmayın Windows piyasaya ilk lanse edildiği gün
çöküp Bill Gates e zor anlar yaşatmıştı ondand geri windows95 in ünlü çöküş
ve kilitlenmeleri daha hafızalardan silinmedi.Pardusu silmek istiyorsanız
çok kolay etkin winxp kullanıcısı olduğunuza göre performans ve bakımdan
disk bölümlemede girer pardus olan bölümü sile isterseniz FAT 32 isterseniz
NTSF format bile atabilirsiniz.İyi günler