[Pardus-kullanicilari] Pardus yazısı - kurulum resimlerini kullanabilir miyim?

M. Emirhan Döngel genel.emirhan.dongel at gmail.com
18 Nis 2006 Sal 11:22:09 EEST

Selamlar,

Bu soru doğrudan sevgili geliştiricilerimize. :) Bir Pardus tanıtım yazısı
üzerinde çalışıyorum(sonunda). Ufaktan başladım ama kurulum sırasındaki ekran
görüntülerini almak üzere sanal makineye falan kurmak zor oluyor(RAM miktarı
ve zaman gibi kısıtlamalarım var).
http://www.pardus.org.tr/ekran-goruntuleri/ sayfasındaki kurulum ekran
görüntülerini yazıya yerleştirebilir miyim? Altına bir de not düşerim "Pardus
grubuna kurulum ekran görüntüleri için teşekkürler" diye.. :)

M. Emirhan Döngel