[Pardus-kullanicilari] nasıl kaldırabilirim???

İhsan Haluk AKIN ihsan.akin at gmail.com
18 Nis 2006 Sal 09:45:32 EEST

Pazartesi 17 Nisan 2006 18:50 tarihinde Serkan Azak şunları yazmıştı:
> ikisini birden kullanıyorum. ama şöyleki;
> *** pardus saçma hatalar veriyor, donuyor vs...
Hata raporları yaptın mı? Uluzillaya!
> *** 1 dvdrom ve 1 cdwriterım var sadece writer iş görüyor... diğeri
> okumuyor bile...
elle mount etmeyi denedin mi?
ayrıca komut satırında
ls -l /proc/ide/
deyince ortaya ne çıkıyor.
> *** fotoğraf makinemi kullanamıyorum. kodak easyshare cx 7300... güya
> driverları var ama HATA' bağlanamadı diye saçma uyarılardan sıkıldım...
Root olarak denedin mi?
kdesu digikam
> *** pardusu kullanırken bilgisayarımı daktilo gibi hissediyorum;
> fonksiyonel gelmiyor bana...
Ben ise windows kullanırken bunu hissederim :)
> *** flashdisk'e birşeyler atamıyorum. atarken illaki hata veriyor...
Verdiği hatalar nedir? Diskin temiz mi? Mount problemi olmasın?
konsoldan denedin mi?
> *** 10 küsür senedir bilgisayar kullanıyorum ama pardus benim sadece
> elimi ayağımı kısıtlıyor başka da işime yaramıyor...
Ben 15 seneyi aşkın kullanırım ama gene tersini düşünüyorum.
bir nmap, locate, grep, gcc, ssh, midnigt commander .... olmadan hayat benim
için ne kadar zor bir bilsen!
> *** windowstan çok mu memnunum hayır; ama pardusla karşılaştırdığım
> zaman windowsu tercih ediyorum...
> *** Belki ubuntu linux kuracağım...
Kolay gelsin.