[Pardus-kullanicilari] Program Ekle, Güncelle veya Kaldır çalışmıyor

umut muslu umuslu at gmail.com
17 Nis 2006 Pzt 00:21:00 EEST

En son sistemi güncelledikten sonra "Program Ekle, Güncelle veya Kaldır"
çalışmaz oldu. Terminalden kaldırıp yeniden kurdum. Ama nafile. Yine
çalışmıyor. Pardus/Programlar/Sistem/ Program Ekle, Güncelle veya Kaldır 'a
basınca gelen diyalog kutusuna root şifremi yazıyorum ama hiçbir hareket
olmuyor. Program Ekle, Güncelle veya Kaldır çalışmıyor. Sizce sorun nedir?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.