[Pardus-kullanicilari] boot sorunu- help

M. Emirhan Döngel genel.emirhan.dongel at gmail.com
16 Nis 2006 Paz 14:09:02 EEST

Selamlar,
Re-selamlar diyeyim. Epeydir sadece listeleri takip ettim, Pardus kullanmadım affediniz. :)
Düzeltildi veya tartışıldı ben mi kaçırdım bilmiyorum ama kurulum sonucunda Windows bölümlerinin hepsi Windows kurulumuymuş gibi çıkıyor, mesela diskimde birinde Windows kurulu NTFS, diğeri Windows-Linux ortak alanı FAT32 olarak 2 bölüm var, Pardus bunları grub açılış menüsüne ayrı ayrı atıyor. Diğer taraftan, kurulu olan Slackware'imi görmezden geliyor, menu.lst'yi editleyerek ekliyorum. Kısaca; Sayın Mustafa Şen'in son sorusunun cevabı bu olabilir.

Pazar 16 Nisan 2006 13:16 tarihinde, Mustafa ŞEN şunları yazmıştı: