[Pardus-kullanicilari] alsascrdir nerededir?

Değer Muharrem PardusTestcisi at f2s.com
15 Nis 2006 Cmt 12:39:24 EEST

Merhaba,

/etc/init.d/alsasound dosyasında 57. satırda alsascrdir=/etc/alsa.d
yazıyor fakat böyle bir dizin/dosya bulamadım bendeki kuruluşta. Hata bende
mi? Değilse, nerede olabilir?

Bu arada /etc/init.d/alsasound restart komutunu verdiğim zaman
 * WARNING: you are stopping a boot service.
 * ALSA karıştırıcı seviyeleri depolanıyor            [ tamam ]
head: `945' okumak için açılamadı: Böyle bir dosya ya da dizin yok

[,,,]

diye bir hata alıyorum. Problem ilk paragrafta bahsettiğimden mi kaynaklanıyor
olabilir? Yardımcı olabilirseniz sevinirim,
Değer