[Pardus-kullanicilari] Fare kendi kendine işlemler yapıyor !!!

serdar kutluay serdarkutluay at yahoo.com
14 Nis 2006 Cum 11:38:47 EEST

Hdd mi yeniden partition lara bolup yapilandirmami yaptim ve Pardus ta gerekli sektorlerde yerini aldi. Su ana dek sadece n-vidia suruculerini ve amsn paketlerini sisteme kurmus olmama ragmen -normalde daha once boyle bir problemle karsilasmadigim icin-,  farem kitleniyor ve sistem kendi basina bikac pencere aciyor ve o pencereleri boyutlandiriyor. Bu islem 5-10 saniye sürmesine ragmen kisa araliklarla tekrar ettigi icin insani huzursuz ediyor. Boyle bi hata M$ Windows Xp isletim sisteminde olmuyor. Bana yardim eden olursa sevinirim, zira her defasinda bastan sistemi kurmak artik hic cazip gelmiyor...

Saygilarimla

OTTOMANIA
www.e-bote.org -Daha Iyi Olacak-
www.ottomania.org -Cok Yakinda-
www.turk-tech.net -Cok Yakinda- DoomLa

HAKSIZLIGI HAK ZANNEDENLERE HAK DAVA ETMEK BIR NEVI HAKSIZLIKTIR.

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta’da
http://tr.mail.yahoo.com