[Pardus-kullanicilari] KPowerSave hakkýnda

Bulent TUNCBILEK edinak2000 at gmail.com
13 Nis 2006 Per 06:29:53 EEST

Merhaba,
1. Benim sormak istediÄŸim KPowerSave ile ilgili. Ä°lk olarak 20 Nisanda
cıkacak olan Pardus 1.1 ile birlikte gelecekmi ?
2. KPowerSave programını geliştirici deposundan kurdum fakat halen Centrino
1.6 işlemcisini frekan ayarlarını yapamadım "Dizginleyemedim bizim aleti
boyna pil sömürüyo" yardım dosyalarında eğer işlemciniz bu özeliği
desteklemese menüde hiç görünmez diğe yezmışlar fakat başka bir eksik var.
Programı kurmadan bütün bağımlılıklarını tamamlamak zorunda oluyorus bu
yüzden programlarda bir eksik yok sanırım, çalıştırınca menüde simgesi
görüniyor fakat işlemci hız ayar kısmı çıkmıyor. Bu arada SUSE 10'da normal
çalıştığını söylememe gerek yok sanırım.
Bilgisayar Toshiba Satellite <http://www.toshibatr.com/satellite.asp> L10.
Saygılarımla.