[Pardus-kullanicilari] grub

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
11 Nis 2006 Sal 20:12:04 EEST

Sayın arkadaşlar
Live DVD den çalıştırdığım Knoppix i harda kaydedip tak çıkardan kurtulurum
düşüncesi ile ikinci hardımın ikinci bölümüne install ettim.Kurulum bitti
çıktım açılışta grub da debian 4 ayrı seçenek ile windows Pardus ve suse
10.0 tarih.kaparken suse 10.0 DVD sini taktım suse ile açıldı update
seçeneği ile update etti işlem bittikten sonra Yast2 ile gruba girip Pardus
u eskiden yaptığım gibi ilave ettim kaydettikten sonra çıktım denedim suse
windows ve pardus her üçüde açıyor.Tekrar Yast2 ile gruba girdim kernel
2.6.12. Debian tabanlı Knoppix için pardus için yazdığım komutlar dizesinde
hard bölümünü ve kernel bölümünü değiştirip kaydedip çıktım. açılışta gruba
knoppixde dahil olmuştu açmak isteyince biraz ilerleyip
-not syncing:VFS:Unable to mount root fs unknown-block(0.0)   uyarı satırı
ile durdu benim susede uyguladığım sistem debian tabanlı Knoppixde bir yerde
tutarsızlık sonucu kernel i panikletti. İçinizde Knoppixi gruba aln
arkadaşımız varmı varsa önerilerini rica edeceğim.Şimdiden teşlekkürler

Sevdiklerinizle Messenger'da görüsün ve sesli sohbet edin!
http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3147&XAPID=2533