[Pardus-kullanicilari] aspell ve öntanýmlý ftp hk

Barýþ Metin baris at pardus.org.tr
11 Nis 2006 Sal 10:19:45 EEST

Pazartesi 10 Nisan 2006 22:33 tarihinde, erkin tek şunları yazmıştı:
> Selam,
> proje yaziyorum ve ciddi sıkıntı içindeyim, en smiple şeyleri bile
> yanlışlıkla yanlış yazabiliyorum ve düzeltecek hiç bir aracım yokk. KILE
> içinden latex kasıyorum,  fakat yazım denetimi yaptığımda "I(A)SPELL
> başlatılamadı" iletisi alıyorum!
>
> Bu aspell, ispell nerden ayarlanır ki? Nasıl kutucuklarımın aspel
> denetimine alabilirim ki? Sonra da deÄŸiÅŸtirip zemberek yapabilirim ki?

Kile'da Ayarlar->Kile Programını Yapılandır->Heceleme bölümünde Aspell
istemcisini ve sözlük olarak da İngilizce'yi seçmeniz yeterli. Az önce test
ettim ve bu şekilde çalışıyor. Aynı şekilde geri alabilirsiniz sonra.

--
Barış Metin